Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten omtrent
veilingen en kavels eerst bij de desbetreffende veilingmeester aan te kaarten. U kunt het beste contact
opnemen via ons ticketsysteem. U zoekt in uw account de juiste order, kavel of veiling op en maakt hier
gebruik van het symbool “tekstwolkje”. Er wordt automatisch een gesprek gestart met de juiste veilingmeester
en de bijbehorende order, kavel of veiling. Hier kan u verder aangeven dat u een klacht heeft. Mocht u
FlimDeal aan het gesprek willen toevoegen dan is dit eenvoudig te doen in hetzelfde ticketsysteem
Overige klachten kunt u het beste kenbaar maken bij FlimDeal. Dit doet u door gebruik te maken van het
ticketsysteem op de contactpagina. Ook hier maakt u
weer gebruik van het symbool “tekstwolkje”.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie.